Димитър Бойчев : „Очаква се през сезон 2013 туристопотокът в Слънчев бряг да се увеличи с 20 %”

С домашно приготвени сладкиши жителите от курортен комплекс Слънчев бряг посрещнаха кандидат-депутатите от ГЕРБ – Бургас. Предвидената за срещата зала трудно побра всички желаещи да разговарят с кандидатите за народни представители на партията.

Голяма част от присъстващите бяха от постоянно живеещите в Слънчев бряг, които на територията на комплекса са около 3 хил. души. Те споделиха за редица проблеми, свързани с недобрата пътна и жилищна инфраструктура в зона „Запад”.

 „Запознат съм с проблемите тук и винаги съм се опитвал да помогна в качеството си на народен представител в 41-то Народно събрание. Решаването на  проблеми, свързани с общинската инфраструктура, е в правомощията на кметовете по населени места. Ако кметът на общината не иска да свърши нещо, няма кой да го накара. В община Несебър постъпват най-много приходи именно от курорта. Затова е редно да бъдат отпускани достатъчно средства за подобряване условията на постоянно живеещите в Слънчев бряг”, заяви Димитър Бойчев, който като жител на Несебър е добре запознат с проблемите в общината и курортния комплекс.

На срещата присъстваха още хотелиери, ресторантьори и представители на местния бизнес. Те повдигнаха въпроси, свързани с перспективите за развитие на бранша и целогодишната заетост в Слънчев бряг.

„Сред основните приоритети за ГЕРБ е подпомагане на малкия и среден бизнес. Убеден съм, че това е правилният модел да се стимулира икономиката в региона.  Държавата трябва да насърчава предприемачите. Един от начините е по-малките фирми да кандидатстват по европейски програми. Ние от своя страна ще работим в посока облекчаване на условията за това”, допълни Бойчев.

Присъстващите на срещата бяха единодушни, че е необходимо създаването на отделно Министерство на туризма, което да защитава интересите на сектора.

 „Развитието на туризма е приоритет №1, включен в регионалната ни програма Очаква се през сезон 2013 туристопотокът в Слънчев бряг да се увеличи с 20%. Затова е задължително отделянето на Министерство на туризма, което да се ангажира както с проблемите в бранша, така и с добрата реклама на страната ни извън нейните граници”, категоричен бе Димитър Бойчев.