Mall Galleria Бургас е туристически хит по морето

Над 10 000 туристи са посетили търговския център от началото на туристическия сезон

Mall Galleria Бургас се превърна в един от най-посещаваните обекти за туристите по българското Черноморие. Рекорден брой от над 10000 чуждестранни гости на страната вече са пазарували в търговския център само от началото на новия летен сезон. Най-големите туроператорски фирми търсят сътрудничество и координация с ръководството на МОЛ-а, заради огромния интерес на своите клиенти.

Освен шопинг най-големият търговско-развлекателен център по морето е и атрактивна дестинация за развлечения, спорт, култура и гастрономия. Вече е утвърдена традицията Mall Galleria Бургас да работи заедно с най-големите туроператори по предлаганите съвместни туристически услуги. , Тази година са сключени договори с около 20 туроператорски фирми. Най-активни сред тях са: TUI, Dream Tours, Elite Tours, Thomas Cook, Prestige, PGA Tour. Добра тенденция показва и партньорството с местни организатори на екскурзии и редица транспортни компании, които покриват над 80% от туристопотока на региона. За популярността на шопинг екскурзиите за туристи с основна дестинация Mall Galleria Бургас красноречиво говорят цифрите: близо 8000 туристи са били гости на мола от началото на туристическия сезон само до 15 юни, което е два пъти повече в сравнение със същия период на миналото лято. Числото набъбва чувствително, ако прибавим групите от ученическите лагери по Южното Черноморие, които идват да се забавляват, а и да опитат кулинарните специалитети в Mall Galleria Бургас. Сериозен е и броят на индивидуални туристи, които пристигат с ежедневните безплатни автобуси на мола от всички курорти на север от Бургас, централната ЖП и Морска гари. Само за 20 дни те наброяват повече от 2500 туристи.

Въведената туристическа сезонна карта за отстъпки, която се разпространява чрез туроператори, на борда на самолетите, както и в хотели, киоски, вестникарски щандове и чейнч бюра в курортите също печели множество посетители. 260 000 са това лято картите, чрез които се пазарува с големи отстъпки в над 50 магазина. Политика на търговско-развлекателния център е да оказва специално внимание на българските туристи. Към тях е насочен създаденият в уеб страницата на мола субдомейн, чрез който могат да бъдат попълнени онлайн формуляри за туристическа сезонна карта с отстъпки.

Петъкът определено е най-силният ден за пазарене, развлечения, кино и спорт. Амбицията на екипа на Mall Galleria Бургас е лято`2014 да бъде най-успешното и запомнящо се както за чуждите, така и за българските посетители, които от посетители, се превръщат в постоянни клиенти и приятели.