„Битката” за руските туристи очевидно ще премине под звука на печатната преса. Анализатори на руския туристически пазар считат, че който успее да издаде повече визи, той ще я спечели.
След като стана ясно, че тази година по плажовете на Турция и Египет няма да се чува руска реч, за руския туристически сегмент се поведе битка между два основни претендента – Гърция и Испания. Въпреки очакванията на българския туристически бранш руските анализатори не сочат страната ни като бъдеща топ дестинация за летен отдих на руснаците. Според тях те се колебаят основно в коя точно част на Средиземно море да добият слънчев загар, като желанията им често се насочват и към Кипър.
Но сега за четирите милиона руски туристи, които традиционно летуват по турското крайбрежие, основно се състезават Гърци и Испания. В надпреварата обаче те не участват с красотата на Пантеона и Санторини, нито с очарованието на Барселона и Коста Брава. Защото не красотата ще спаси испанския и гръцкия туризъм. Изходът от битката ще решават чиновниците и бързината и лекотата, с която издават визите. А това оставя шанс и на българския туризъм. България вече се вклини в тази „битка”, като още през миналата година обеща визите за руснаци и украинци да се издават само за три дни. Голямото ухажване продължи и с още предложения – от опростяване на визовия режим до ваучери за продукт на стойността на визата. Очевидно макар в очите на руските туристи да сме второстепенен играч, все още имаме шанс да се превърнем хитова дестинация.
За втора поредна година се провежда кариерна борса в Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ с участието на ключови работодатели от региона
Ежегодна кариерна борса се проведе в Медицинския корпус на Университет „Проф. д- р Асен Златаров“. Инициатор на събитието е Факултет…