Нова кампания за Световния ден на потребителите

По повод 15 март – Световният ден на потребителите EVN България стартира нова кампания за своите клиенти на електроенергия. Всеки клиент, който до 15 април 2016 г. заяви в ЕVN Офис безплатните SMS или имейл услуги на компанията ще получи подарък 8 GB флаш памет. Чрез безплатните услуги за Известяване чрез SMS или имейл клиентите могат по лесен и удобен начин да се информират предварително за:

  • стойността на сметката за консумирана електроенергия – веднага след нейното издаване.
  • просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването.

Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.

Повече информация за кампанията е налична на http://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN_CustomersCampaign.aspx, във всеки EVN Офис или на денонощен тел. 0700 1 7777.

Същевременно EVN България продължава своите клиентски инициативи:

„Клиентски съвет“: консултативен орган от клиенти на EVN България, които съвместно с експерти на компанията предлагат възможности за подобрение в клиентското обслужване.

„EVN при Вас“: срещи по места  и дискусии с клиенти по важни за тях теми. Досега са проведени срещи с клиенти в над 50 населени места.