Уникалните намаления на цените продължават до неделя
Рекорден брой почитатели на елегантното облекло посетиха магазин GIO в ТРИА Сити Център още в деня на откриването му, за да се докоснат до лукса, който предлага водещият италиански бранд в търговията с бельо Emporio Armani Underwear. Магазинът бе открит официално на 18 май, петък и за да могат повече хора да станат притежатели на артикули от най-новата колекция на модния гигант, ТРИА предложи удивителни намаления и множество изненади на първите посетители. До 20 май, неделя, всеки клиент, закупил определен артикул от магазина, получава 30% отстъпка, а за картодържателите отстъпката е 40%. Бяха обявени и две фейсбук игри. Победителите бяха изтеглени в деня на откриването на магазина. За това, че на 18 май са споделили поста във фейсбук, Теодора Тодорова и Мими Христова от Бургас спечелиха ваучери на стойност по 50 лева за покупки от магазин GIO. По-късно през деня на лотариен принцип беше изтеглен и победителят във втората игра. Ваучера за 100 лева спечели Дарина Тодорова, която се е тагнала, че ще присъства на събитието.
Партньорството между ТРИА и Armani датира от преди 5 години, когато търговският център стана представител на друга линия на италианския гигант – спортната ЕА7.
В новооткрития магазин GIO се предлагат още и артикули на Lauma Lingerie – известна латвийска марка, лидер на пазара за бельо в средния ценови клас, чийто модели се открояват със свежи цветове, модерни кройки и наличие на големи размери.
Артикулите от всички марки, предлагани в магазин GIO, са представени и онлайн на сайта: shop.tria.bg.